påskafton.

Halloj!
GLAD PÅSK PÅ ER. :)
Idag åkte jag, mamma, Fredde & Matte in till Norrtälje,
och först köpte Fredde en ny jacka på h&m,
sen gick vi och mötte Mormor, Lotta, Carina, Laila och Inger,
för dom + mamma ska åka utomlands i en vecka sen,
så dom skulle beställa resan nu.
Efter det gick vi och fikade på en liten smula, mums! :)
(kommer kanske bilder imorgon, om jag orkar lägga in från tfn.)
Sen gick jag + min familj gick och köpte en keps till Fredde,
sen åkte vi och köpte skor. Jag köpte ett par,
Fredde köpte två par och Mattias fick ett par han med.
Sen gick vi in på Ö&B och tittade på spel typ.
Men vi hitta inge bra. ;p  
Efter åkte vi och köpte dricka,
och sen drog vi och åt lunch på Donken.
Sen for vi hem.

När jag kom hem var jag ute och spelade lite fotboll med Mattias och Oscar,
sedan tog jag lite kort på mamma och Molly,
och nu sitter jag här.
Tänkte bara skriva lite om idag innan vi ska till Maud och Peter för att äta påskmiddag.

Här får ni lite bilder.. :p

mina skor som jag köpte i torsdags.


mina skor som jag köpte idag.


 jag är såååå bra på det. heh, not.
Men jag försöker lära mig ;p


haha, precis innan jag drog på klot. :p
jag vet att jag är skillad.
min sko flög av också :( haha.


mamma och Molly.



Men nu ska jag gå och fixa mig lite,
sen ska vi gå ner till Maud och Peter..
Hade bäst!

CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback