maybe yes, maybe no.

don't you think it's weird?


Hooola!
Hihi, sitter här och dunkar lite Hilary musik,
är det inte lite konstigt att man fortfarande kan låttexterna,
fast man inte har lyssnat på låtarna på huuur länge som hellst? :o :)
Haha, jaja. Ehm, imorrn är det lördag! :D Ifall du ville veta..
För övrigt vill jag ha sommarlov,
jag vill flytta till skåne,
jag vill träffa Brad Pitt,
jag vill åka till England,
ÅÅÅÅHH!!!!!!!! Jag saknar min Amanda!!!! :(
Dumma unge att åka till fjällen sådär bara!!
FAN TA DIG OCH DIN FAMILJ!!!!11
HUR TROR DU JAG SKA KUNNA ÖVERLEVA 10 DAGAR UTAN DIG?!?!?!
ÄR DU DU HELT PUCKAD ELLER?!
FUCK YOU BIATCH! <3
Annars så är Johanna supersnäll,
Amanda sjunger superfint,
och Linnéa.. ja, hon är som hon är..

Nu ska mina päron gå och lägga sig.

Jag har duschat idag.

Jag hade turkosa strumpor på mig idag.
Tror jag. Nån färg hade dom iaf...

ROCK THIIIS WOOOORLD!!!! (8)

hoppas du är glad nu Linnéa.
"det är för din jävla skull jag gört!" (- AK)

CIAO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback