måndag, tisdag, onsdag.

Åh, jag är ju bara bäst på att blogga.. heh, not.

Måndagen:
Skolan var ju som den var..
Men iaf,
mormor och farmor följde med hem, och då fick jag mina födelsedagspresenter,
och så fikade vi. :) Tårta, bullar och kakor.. MUMS!


Tisdagen:

skolan, wierd stämning och sånt shit, men aa.. pallar inte skriva om det.
Iaf, började med att spela gitarr på kulturprofilen,
sen matte,
sen hade vi uppvisning (typ dans med livemusik)
och sen idrott.
Efter det åkte jag och Jansson hem till mig och fikade.
Vi löste även korsord, haha, vi var såååå bra! ;) :p
Sen åkte Jansson hem, jag åt middag, packade och sen drog jag till ip för att spela match.
Matchen.. gick ju som den gick...

Idag, onsdag:
Stockholm med klassen.
Innan skolan gick jag hem till Jansson,
var där i nån kvart, sen gick vi till busshållsplatsen.
Sen åkte vi med bussen till Stockholm.
Först hade vi några timmar på stan,
sen gick vi till riksdagen, och var där några timmar.
Vi blev uppdelade i olika partier, och så fick vi förslag på två lagar om kampsporter och microchip..
Haha, jag fattade inte riktigt, bara.. spela med! ;)
Jag orkade inte bry mig så mycket, hade ont i huvet och så..
Men iaf, vi kom fram till olika beslut genom röstning..
Efter det gick vi och tittade på kammaren.
Sen gick vi tillbaka till plattan och tog tunnelbanan till tekniska,
för att sedan ta bussen hem.
Jag hoppade av vid Johanna och stannade där några timmar,
sen kom mamma och hämta mig.
Och nu sitter jag här!  Haha.
Ska kolla upp lite busstider till imorrn,
ska till Stockholm med flicksen. :)

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback