la la la la..

I just wanna love you,
oh oh, I just wanna love you.

Hej folket!
Today in da plugg hade vi nationella i matte.
Det gick väl helt okej för min del. :)
typ.
Hade det fram till halv tio,
sen hade vi håltimmar fram till lunch.
Efter lunch drog jag & Sofie till folkets hus och övade inför imorrn.
Vi ska ju ha typ en föreställing med dans och så ska vi göra typ ljud/musik till.
Eller, dans och dans,
vet inte vad man ska kalla det. :p
Haha, det är helt weird.
Guud vad tråkigt det är!
Men snart är det slut med allt det där,
och det är skönt.

one thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me.


Just nu har jag grymt tråkigt,
har absolut ingenting att göra.
Kanske tar och skriver lite om pop art,
för det måste jag göra till nästa torsdag.
Meeen, får se, troligtvis skriver jag det i helgen eller nästa vecka.

I just can't take those tears,
I hate this part right here.



caio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback