jomen visst..

Halloj!
Födelsedagen var nice!
I skolan fick jag muffins av Soffan, MUMS :D
och klassen sjöng för mig, -.- :p
Men jag slapp sång i matsalen! JAJ! (y) haha.

När jag kom hem åt pappa, jag och brorsorna glasstårta,
sen tittade jag på tv och satt lite vid datan.. xD
Sen kom mamma hem och då åt vi middag, tacos!
Sen fick jag mina presenter :D
fick fotbollsstrumpor,
underställströja,
pengar (pund, till England)
och en singstarskiva :D
Sen var det bara att bya om och dra till IP för grusträning! ;)

I
går, onsdag,
gick jag först i skolan fram till 11, sen slutade vi,
för vi hade inga fler lektioner eftersom Tina var sjuk, och Erik sa att vi slapp Elevens val ;)
Så då drog jag hem till Linnéa.
Vi köpte glass, softade, bakade kokosbollar,
Jansson kom, vi softade lite till,
gick ut på picknick med våra kokosbollar och saft xD,
gick hem och softade ÄNNU MER.
Riktigt mysigt hade vi ;)
fram tills Linnéa blev sur...
Sen drog vi på innebandyträning!

Idag, torsdag,
har det inte hänt nått speciellt. ;)

- CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback