fucking english..

HELLO MY DARLINGS!
jag hatar engelska för tillfället.

Today sucked. Or, not.. but.. whatever.. Like you'd care..
Fuck off med den där jävla engelskan Emma!

Ehm, iaf..
Idag i skolan hände väl inget speciellt,
gick på lektioner, lärde mig massor,
och sånt shit.
När jag kom hem åt jag två mackor,
och så drack jag saft,
och så kollade jag på tv.
Sen gjorde jag och min lillebror chokladbollar :) med karamellströssel på! :D
Och nu sitter jag här.
Har ingenting att göra.. Typ chattar med A & L.
dom är söta dom!

EHEHEH.

Och så lyssnar jag på musik,
och just nu är det musik från High school musical.
Hihi.

Ikväll ska jag träna innebandy.
Det är massa sköj! :D

Nu nös jag.
HIHI, bus!

CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback