fredaaaag!

Tjoohoo!
Idag har jag bara varit på en lektion. HIHI, busigt!
Nej, men, var på folkets hus resten av dagen och tränade där,
inför föreställningarna vi skulle ha.
det sög.
Jag hade dock väldigt kul med Sofie, hihi, hon är bara för bäst!
Vi var inne på ica 2 gånger, (jag 3),
och varje gång vi var inne tog vi lite av grönsakerna & dippen som stod där framme,
det var väääldigt gott! :)
Iaf, vi åt hamburgare och pommes till lunch, och sen åt vi en kaka till efterrätt.

Vid halv tre åkte jag med Johanna till Norrtälje.
Vi fikade och hade mys. :)

Sedan trog vi hem, och jag gick dirket till folkets hus.
Där chillade jag lite, sen böt jag om,
och så hade vi vår föreställning..

Nu sitter jag här och.. gör inget speciell direkt.
Laddar upp lite bilder på bdb, lyssnar på musik och så.

Ni kan ju få se lite pics här ni med! ;)
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback