blubb, blubb.

TJÄÄNA!
Måste bara säga att jag hade otroligt kul på lunchrasten idag,
haha, egentligen vet jag inte var det var vi skrattade åt,
men jag & Amanda började typ mobba Linnéa tror jag, (på skoj ofc!)
och så sen skrattade vi åt att den andra av oss skrattade och ja,
tårarna sprutade ut ur mina ögon typ! haha :D
sen blev det depp.
Juste, andra timmen hade jag nationella i svenska.
Sofie och jag ägde på att stå och prata där!
Höhö, not. Eller hon var ju bra ;). Nej men, man blev så stressad,
först skulle vi lyssna på en kort text, och göra anteckningar,
och så skulle vi diskutera den hon och jag i typ 10 min,
sen skulle vi typ återberätta den..
SKÖJ! naaaaaat.


Men, nu har jag precis ätit middag, köttbullar, potatismos, brunsås & lingonsylt. :)
Innan det har jag pluggat matte!
Pluggade i 1,5 h, och det känns skönt att jag har gjort det.
Vi får hoppas att det går bra på nationella imorrn. ;)

Ska dra på träning om en halvtimme typ.
Det kommer komma väddö-folk också. sköj.
eller nått...

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback