1. kul liv, jao!

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - Ja, det är det roligaste jag vet!
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - i mitt öra. :)
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - OHJA!
4. Du ger mycket komplimanger till andra: jarå ;)
5. Är du nöjd med ditt förnamn - Jorå
6. Du tycker att du själv är smart - ehm, ibland.
7. Vad är det sämsta hos dig - att jag är så emoig.
8. Vad är det bästa hos dig - jag vet inte.
9. Har du ett bra självförtroende- nej. inte längre.
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn- ehm, det är olika.
11. Du tycker om att vara med tjejer - ehm.. ja?
12. Känner du dina grannar - jorå.
13. Svär du ofta - fan heller!
14. Gillar du skolan - nej
15. Har du någon gång skolkat -  jo..
16. Spelar du något instrument - nja, gitarr lite.
17. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, innebandy och handboll. och dans ^^
20. Har du några tatueringar - nej.
21. Hur ofta tittar du dig i spegeln om dagen - exakt 12 gånger. varje dag! (y)
22. Tycker du om djur - Jorå.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback