yepyep.

it's snöing men, hallelujah it's snöing men, amen!

Jahaja, snön bara fortsätter att komma, det snöar hela tiden!  Jag vill inte ha mer snö nu, spar lite till julafton också!
Men tur att lillbrorsan tycker det är roligt, och Molly diggar snön ganska mycket också! ;)

Idag har vi ledigt från skolan, men jag måste plugga endå.. jippi!..
JAG VILL ÅKA TILL THAILAND NU!!!
jag längtar mega mycket! :)

Och bara så att ni vet så kommer detta bli min nya "bilddagbok" typ, för bilddagboken fuckar sig hela tiden! Det går typ inte att va inloggad där längre, det bara dampar!
Så.. här får ni några bilder. ;p

mattias och molly.                mattias och oskar.            
  
     juldekorationer.                   SNÖÖÖÖ.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback