snowday (istället för SUNday) hihi, rolig jag är...

Hallu!

Ska börja med att meddela att Linnéa vill ha Anton! ;)

Idag vaknade jag vid 9 tiden av att min kära lillebror Mattias sjöng  "jag ska klä på mig, jag ska klä på mig",  och det var ju en jättebra väckarklocka.. NOT!
Haha jag skrek "Mattias va tyst"  och så försökte jag somna om, men det gick inte. Så jag låg kvar i sängen och tittade på tv till typ 11, och då gick jag upp och åt frukost.
Efter det fortsatte jag och titta på tv i min säng, tills typ halv två, då jag klädde på mig och sen tjugo i två åkte vi till centrum för jag skulle på innebandymatch i storvreta.
Matchen gick ju sådär.
Och nu sitter jag här och får DAMP på bdb, för det är så jääääävla segt!
Thihi (a)

Men imorrn har jag ledigt från skolan för de e sån studiedag, eller vad det heter, och det är skönt! ;)
Fast jag måste plugga till musikprovet jag ska ha på tisdag, för jag har inte pluggat nått alls på det, och så måste jag plugga på om August Stringberg, för vi har prov på onsdag och jag kan typ inget om honom..
Skönt att jag inte behöver plugga på engelskaprovet på torsdag, för det är ganska lätt, så jag behöver bara plugga på onsdag! ;)
Hihi, engelska IS SO MUCH FUN! I LOVE IT!  :)


haha, jag var lite "ego" för någon dag sedan. Här har ni lite bilder på vackra mig! ;p
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback