torsdag.

Tjaaa!

Nu sitter jag i skolan och har engelska, jobbar ju verkligen jättemycket, haha.
Snart ska vi gå och käka, de e nån äckelsoppa till mat, men tur att de finns bröd då ;)
Efter skolan ska ja ta spruta sen ska jag åka hem och typ titta igenom alla mina papper och shit som jag fick när vi var på gymnasiemässan i sthlm i fredags. Får se om jag hittar något intressant! Och så måste jag hinna med att plugga, har ju hemkunskapsprov imorrn och jag har inte pluggat något till det alls!

Och imorrn ska jag på fest hon Soffan, kulkul.
Haha TEMA: Barnkalas.
niiiiice! :P  får se hur det blir.. Men kul lär vi ha iaf, som vanligt :)
Sen ska jag sova hos Jansson och på lördag åker jag och Jansson med JP till Norrtälje och gå på öppet hus på Roden, sen efter det ere fotbollsträning :)

PUSS
- emma

Kommentarer
Postat av: Karro

Meh! Engelskalektioner är ju roliga... :P



haha, vi hade barnkalas som tema på min universitetsnollning. Jag gick runt med struthatt, serpentiner o tuta i en vecka. Bara säga till om du vill låna rekvesita ;) Glöm inte att ha godisregn också..

2008-11-20 @ 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback