tisdag.

Hallu!
Dagen har väl varit ganska bra, har inte dirket så jobbiga lektioner på tisdagar.. Kulturprofil, Matte, KF-tid, Läsning, Idrott. Eller jo, matte är ganska jobbigt, eller, inte själva matematiken, bara läraren! -.- Men jag och Linnéa var bara kvar typ halva lektionen för sen gick vi till centrum där hon klippte sig. :) Fint blev det! ;)
Det har inte hänt så mycket i skolan iaf, bara luciaträning sista timmen (på idrotten! :o "/ )
Haha, del lät verkligen jättefint! 
                                                           - not.


Haha.. Sen ikväll ska jag till Uppsala och gå på måklvaktsträning. (På konstgräs innomhus)
Det ska bli skoj. :)


PUSS
-emma

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Höh! Din design är ful. :)

2008-11-18 @ 18:48:51
Postat av: KA

Tjoho!

Nu har jag också hittat till din blogg :)



Men hörru! Du måste ju höra av dig när du är i Uppsala och hälsa på mig!! Annars blir jag ledsen i ögat.



Kramar

2008-11-18 @ 20:53:58
Postat av: Karro

2008-11-18 @ 20:54:26
Postat av: Karro

Juste, en sak till..

Vad fin du är i håret på din bild på bloggen :)

2008-11-18 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback