pawo, my love! <3

Jahapp, nu är datan fixad, men allt är borta... Jävla tur att jag har hunnit sparat de flesta bildera på skivor och så, så att de är inte borta.. Men det är ju jobbigt att hålla på och ladda ner all musik igen och så.. men aja, that's live.

Okej, what's new? Well, igår i plugget kasta jag och Linnéa ut Jansson i snön! Men hon bad faktist om det den lilla pussymanen! HAHA Pussyman :D
Och sen så hade vi lite snöbollskrig inne i skolan, men vi han inte kasta så mycket, för Eva kom! -.-
 Men annars så pluggade jag bara och så.. Hade engelskaprov idag som gick skit bra! Kändes det som iaf! :)
Och juste, igår på tekniken spelade jag, Amanda & Linnéa twister, eftersom vi e klara med våran grej ;)
Kulkul! :D

Idag har det inte hänt nått speciellt.. Inte vad jag kan komma ihåg iaf!
och btw, JAG ÄLSKAR PAWO! <3
thihi! :)

Imorrn efter skolan ska jag hem till Johanna :) vi ska baka. Det är till fotbollen.. För på lördag ska några stå och sälja det på centrum för att de nån marknad eller nått där.
Får se om Mattias följer med oss hem också, hoppas det, för det skulle vara kul! :):):)
och ja Matte, jag bjuder på choklad! ;)

här är some pics. :)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback