onsdag.

Hallå! :)
Dagen började med att min dumma äckliga mobil ringde och väckte mig.. Åhh, jag var verkligen skit trött! Var ju som sagt på målvaktsträning igår och det var jättekul! :) Träffade Emma, Petra och Juilia igen, trevliga flickor! kul att ses igen. ;)
Men sen åkte jag till skolan, Jansson var fortfarande sjuk, så jag och Linnéa fick roa oss själva. Det hände inte så speciellt mycket, hade prov i NO som gick rätt bra, och sen så bröt brandalarmet ut och alla fick gå ut till fotbollsplan. KALLT var det, så jag tog med mig jacka och vantar innan vi gick ner för brandtrappan ;)

Imorrn efter skolan ska jag vaccinera mig, sån där som hindrar livmoderhalscanser.. de e min sista spruta så de e ju rätt skönt.. :) Och sen ska vi hem till farmor och käka.
.
PLUS att jag vill bara meddela till alla blinda jävlar (eller kusiner som har flyttat till USA) att det SNÖAR.
Det lär ju inte stanna kvar så länge, kanske bara över helgen eller nått, men endå.. SNÖÖÖÖÖÖ.

Men nu ska jag gå och käka nått, är hungrig, har varit och tränat innebandy..
HEJ HOPP
- emma

Kommentarer
Postat av: Lisen

En liten fråga bara ?

Hur ska alla "blinda jävlar" kunna läsa att det snöar då ? haha, det tänkte du inte på va ? ;p

Men tack för uppdateringen,

ut o åk pulka för tusan .

2008-11-19 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback