i don't wanna fall to pieces...

Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance..



IDAG kommer amandisar hem till mig ;) kulkul!
it's been a while!
Nu snart ska jag till Skebo för att kolla på träningen,
jag ska inte träna för att jag fortfarande har ont i halsen,
och sen efter det ska jag följa med karlsson hem till henne,
och leka med hennes bror ;),
sen ska vi åka till mig,
och så kommer jansson med familj,
och så ska vi äta och ha mysigt,
och jag slår nästan vad om att vi kommer sjunga singstar,
iaf karlsson & jansson,
får se om jag kan med min hals,
men det är endå kul att lyssna på amandisarna. :)
Nu ska jag ta och äta frukost/lunch,
sen ska jag åka till Skebo.


Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback