helg.

Shu!
Hade skit kul igår, tack tjejor, ni är bäst! :) <3
Amandisarna in my heart! haha :D

Uhm, men tänkte skriva nåra sköna citat. Ni kommer säkert inte fatta dom,
 men det var roligt när man sa dom :P

MISSTOLKA EJ!


-Där kom bert...
- Mellan bena!
____________________________________________
Han ba -ska vi?
Och jag visste inte va han mena, och sen bara kom han!
____________________________________________
- Nemen kör jag uppblåstbart idag?
____________________________________________
- Det är nån som taffsar på mig!
____________________________________________
- Åh skönt! Kom igen! Åååh!
Emma!
____________________________________________



haha, men idag var jag ju på cup,
gick sådär.
jag är skit förkyld och så.. men det kunde ju gått  sämre! :P

Hahah nu måste jag verkligen gå och kissa, ifall ni ville veta,  så jag ska avsluta detta inlägg nu xD
Bilder från igår kommer sen! :)

Hade bra! PUSS
-emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback