a new start.

Jahaja, nu ska jag försöka börja blogga igen.. Vi får se hur det går! Haha :)
Ja, jag vet ju inte riktigt var jag ska börja, men jag kan börja såhär..

HEJ!
Jag heter Emma och jag är 14 år. Jag bor i en liten håla med min familj.
Jag spelar fotboll och innebandy. Mina vänner är mitt allt. <3
Och ibland är jag ganska dryg.. Eller, det är ganska ofta! tss.. :)
Om mindre än två månader åker jag till Thailand, det ska bli superskönt! Sen i sommar ska jag till England men Jansson, :)  puss på dig sötsak!



Jag ska försöka blogga så ofta jag kan, kanske varje dag? :) haha, vi får se.. jag lovar inget!

puss
- emma

Kommentarer
Postat av: Lisen

Varje dag låter som en bra idé ;)

2008-11-18 @ 15:14:41
Postat av: Amanda

kuul ! :)

2008-11-18 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback