GRATTIS! & annat. (:

Hejhej!
Jag börjar detta inlägg med ett GRATTIS! :D Jo, det är så att Deffe fyller år idag! (:
Jag hade tänkt säga det i skolan men, jag gjorde inte det?? :/ :P
Men, nu har jag sagt det. Hoppas hon läser x)




Men iaf, så idag har jag vart i skolan. Det var ganska tröökigt.
Jag fick veta att vi skulle till stockholm imorrn. Hela häverölaget! Eller, 8:orna ska inte med. x)
Så då är det 9:orna o vi. Men dom flesta 9:orna är trävliga. (:
Vi (7:orna) ska på nått museeum. "Jippi".
Ahw, hoppas inte Jack, Bristrand, Alban eller Grönlund *host*grönpung*host* ska med. ÅHH gud vad jag hatar dom!!!
Om dom inte ska med kan det bli ganska lyckat.

Men, ska gå.
See ya later (;
//emma.

Kommentarer
Postat av: Nea

Jaa.. Host,host och HOST !! <3

Postat av: deffe

tack! :D

2007-03-21 @ 15:37:56
URL: http://rememberus.blogg.se
Postat av: mig själv (:

hehe vsg deffe (:

2007-03-22 @ 17:53:15
URL: http://alittlebitfromheaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback