Ingen dag är den andra lik..

Idag har jag vart hemma från skolan.
Jag hade ont i huvet o ont i halsen i morse. Då tog jag huvudvärkstablett o en halstablett. Sen efter ett tag somna jag om. När jag vakna igen typ vid 10, var huvudvärken borta. Tur det, för jag hatar huvudvärk!!
Då gick jag upp. eller aa, rättare sagt, ner.
fast, bytte pyjamasen mot kläder först. :)
När jag kom ner tog jag en hallstablett. För jag hade fortfarande ont i halsen.
Sen, tog jag ur den rena disken från diskmaskinen, o sen satte jag i den orena disken efter familjens frukost på morgonen.
Sedan rostade jag 2 mackor. Det var gott. :)
Efter det skulle jag hämta posten, men den hade nån redan hämtat. Eller så hade posten inte kommigt än.. jag vet inte x).
Men iaf, efter det så satte jag min framför tv:en i vårat vardagsrum. Kolla runt lite på alla barnkanaler vi har. Typ 40 st! :S haha nej, men MÅNGA! Jag har bara 3 på MIN tv!! :@ haha :P
Men, sen typ vid två satte jag mig vid datan. Jag spela the sims 2 ;) Hihi. jag har vanliga the sims 2 och the sims 2 Nattliv, the sims 2 julpaketet, the sims 2 Kul för familjen och the sims 2 Djurliv. När the sims 2 Året runt kommer ut ska jag köpa det också. Eller så önskar jag mig det i födelsedagspresent. Jag fyller år den 31 mars om du ville veta det. :)
men iaf, jag spelade på min ena familj, familjen Kinkirk. (gissa vad jag har fått det ifrån :O..)
familjen består av: Kevin Kinkirk, Emma Kinkirk, Anton Kinkirk & Adam Kinkirk. Ifall du ville veta det. (; haha!
jag jag vet, Jag är en the sims nörd. :)
Men sen vid typ 20 över 2 ringde min lillebror från skolan. Pappa skulle ha hämtat honom för 20 min sen. Han hade försovit sig! Så jag gick upp och väckte han. (han hade jobbat natt)
Haha, Men sen så  avslutatde jag the sims. Och loggade in på msn istället. Det var inte så jätte många inne.
Men Deffe var inne. Det var jätte länge sen jag chattade med henne. Hon är snäll. Mig gillar henne. :)
Men sen skulle jag gå. Jag trodde att sjunde himlen hade börjat precis. Eftersom klockan var 15.45 och det brukar börja 15.40. Men när jag gick upp på mitt rum o slog på tv:en, så var det inte sjunde himlen! Utan det var nått annat sunkigt program!  Åhh, vad sur jag vart! Men det gick över ganska fort, eftersom jag har sätt dom dära avsnitten från sjunde himlen redan.
Men sen kolla jag på datan på kanal5.se för att kolla vikken tid det hade vart, eller om det inte hade gått idag. Men då hade det ju börjat kl 14.45! En timme tidigare!!
Men då vet jag ju till imorrn. :)
Men jajja, nu håller jag på att få skavsår på mina fingertoppar. Så jag får ta o avsluta detta inlägg nu :P

Hade gött (;

//emma.

Kommentarer
Postat av: Deffe

nejmen, tack (: du är också snäll (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback