Idol.

Jag vill då välkomna en till idol. :) Beverley Mitchell, VÄLKOMMEN :D
mitchell
Ja, det är så att jag har gått och skaffat en till idol :D
Hon heter Beverley Anne Mitchell och är mest känd från sin roll i sjunde himlen.  Men hon har även varit med i bla. Saw 2.
Beverley är född 22 januari 1981 i Arcadia, Califorina, USA.
Hon började sin karriär med att vara med i TV serien
Big brother Jack. (1990)
Beverley är inte bara skådespelare, utan också sångare. :)

Jag tycker om hennes låt "Heaven on earth down here". DEN ÄR AS BRA :D

Jag tycker om hennes roll i sjunde himlen. Lucy. Så jag ska berätta lite om Lucy :D Hihi (;

Lucy "Luce" Camden-Kinkirk, född 1983.
Hennes flicknamn var Camden. Men nu är hon gift med Kevin Kinkirk. Dom gifte sig den 21 april 2003. Dom har en dotter tillsammans som heter Savannah. Dom fick namnet Savannah från staden där dom var på smekmånad. Lucy skulle även vara gravid med 2 pojkar, men dom hade en sjukdom och dog. Det blev alltså missfall. :'( Hon har även 2 hundar, Samson & Delilah.

Lucy har 6 st syskon.
Matt, Mary, Simon, Ruthie, Samuel "Sam" och David.

Hihi :D men jag kan hålla på i evigheter! :P  men det ska jag inte göra.. hehe (;

Hade gött (;

//emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback