Idag.

Shit, idag fyller Amanda Sofia Karlsson 13 år! Gosh, TONÅRING ;)  haha..O jag blir det den 31 mars.. :@ Faan vad orättvist!!  haha nejdå, men GRATTIS <3<3

Men men, x)  idag har jag inte hunnit göra så mke, men, jag har vart i skolan :P
hehe, jag kan säga va ja gjorde där (;  haha :P

08.00 Skolan börjar. Vi har Spanska. Det var ganska tråkigt. hehe :P

09.00
Vi har svenska. Vi hade en lärarkandidat, eller vad det heter x), o då fick vi göra typ ett hus, o så ska vi berätta om personerna som bor i huset. As tråkigt. Det gjorde jag typ i 5-6 :S  Men,men.

10.00 Har vi idrott. Först typ fick vi bugga. Jag hade tur som inte fick vara med nån kille i klassen! För alla e helt säära!! :S
Efter det hade vi lunch. Det var nån äcklig grejj med räkor i. Fast räkor e goda :D  haha x)

11.50 Hade vi nån klassgrejj xD  (kommer inte på vad det heter) hehe men vi hade inte så mke att snacka om :P

12.20 Hade vi resurs svenska. Då fortsatte jag att måla det dära huset. Vi var inne i blidsalen. Där vare också några (läskiga) 9:or. Eller, njaa, det var typ, Deffe o några andra.  hahah :p vetu ju inte va alla heter! :P

13.20 Då hade vi engelska. Vi kollade på ett avsnitt från Goal. Det handlar om fotboll :D  hehe :P

14.15 Slutade vi skolan.

Nu, sitter jag här och skriver detta. Och så e jag inne på msn o drygar med folk x)

//emma.

Kommentarer
Postat av: Nea

Moahha, nu har jag skaffat mig en blogg :)

Postat av: Marre

tjenare tjejen! vi fick också se på goal i sjuan, den är ju asbra! hare fint, kramen!

2007-02-13 @ 18:53:35
URL: http://blackpearl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback