Hmm..?

Gosh, vad kallt det är! Hela mig är iskall! :S Jag tycker inte om det. Åhh, vad bra det skulle vara om jag hade varit kvar i Turkiet. Där var det så varm!! :)
Hihi, känner för att lägga in några bilder där ifrån. (;

Här e en bild över hela området. (: Nästan.
:)



Här får vi drinkar. :) Manda o jag tog alkoholfria. Mamma o Eva tog med alkohol.
beställa drinkar. turkiet x)


Här är hela gänget. (;
Turkiet.


En liten del av poolen på hotellet vi bodde på. :)
hotellet


Här snodde Manda en gurka och jag tog en morot. Men den smakade URK! :P Men Manda sa att gurkan var god. :)
Detta är på hotellet när det vi var på middag, nån dag. (;
frukt (;


Och jag avslutar detta väldigt vackert, med en bild på tjuvarna. :) Wahwahaha. (; <3
Manda o jag i turkiet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar oxå turklandet, vi hade så kuuul.. ;D Bilden längs ner är lätt snyggast! X)

2007-02-22 @ 19:42:51
Postat av: Nea

Haha.. Ni är ju bara för knäppa :D

Men SHIT emma vad du va brun då, din lilla niggarboll :O ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback