Gränby.

Idag har jag vart till Gränby med Manda & Johanna. Det var jätte kul. :D
Vi åkte in med mamma & mina lillebrorar. Fredde skulle spela hockey i närheten där.
Men, när Manda, jag o & Johanna var inne i en affär, jag kommer inte ihåg vikken, så kommer killen som Johanna gillar in där! (Han var oxå o kolla på sin lillebror.) Fast han var o handla med sin mamma & småbrorsor före matchen. Men iaf, så blev Johanna jätte fnittrig o så. Haha :P
Jag ville se han framifrån, för jag har bara gjort det en gång o det var förra året.
Så vi gick lite närmare o kollade på några tröjor som var där, o så kolla han mot oss. :D han är rätt söt. hihi. Johanna sa efteråt att hon kände sig jätte varm o röd. Men hon var inte så röd. :P
Men iaf, sen gick hon o provade 2 tröjor. :)

Och sen gick vi in i en annan affär, det var en skoaffär. Och vi kolla på alla FULA skor. Hahah fan va vi garva. Så jävla fula skor det finns!! :P

Menmen, jag köpte en brun kofta, ett vitt linne, o ett par svarta jeans. Jag tyckte om dom. :)

Johanna, Manda & Mig. <3



Men jag ska gå o kolla på melodifestivalen nu, inte för att jag tror det är några bra låtar med, det brukar ju inte vara det..Men det kan ju hända att det finns bra låtar ikväll (;

//emma.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Emma ta bort den där bilden nu !!! Annars :@ :)

2007-02-28 @ 09:17:55
Postat av: mig själv (:

Mawahha! ALDRIG :D

2007-02-28 @ 15:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback